KIEROWNIK PROJEKTU
Miejsce pracy: Polska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za następujące obszary związane z wdrożeniami i obsługą aplikacji do zarządzania firmą:
- prowadzenie projektów informatycznych z obszaru sprzedaży i logistyki
- współpraca z klientami wewnętrznymi, analizowanie potrzeb, tworzenie specyfikacji funkcjonalnych dla nowych rozwiązań informatycznych
- kontrola nad właściwym przebiegiem prac projektowych
- zarządzanie zespołem projektowym oraz dbanie o prawidłową dokumentację projektową
- zarządzanie ryzykiem projektowym
- współpraca z podwykonawcami, testowanie i odbiór rozwiązań
- zarządzanie portfelem projektów ze swojego obszaru
- tworzenie dokumentacji
Oczekiwania:
- znajomość metodologii zarządzania projektem
- znajomość zintegrowanych systemów ERP w obszarach sprzedaż i logistyka
- wysokie zdolności organizacyjne i umiejętność dokumentowania pracy
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia i wysokie umiejętności interpersonalne
- certyfikat Prince2
|